Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, moc Vám děkuji, to mě těší. Pokud jsou Perníkovice San Piego neboli Pardubice, tak nikoli. Ale já myslím, že takovou fabriku (kde se dějí podivuhodné věci) najdete v každém větším městě. ;-)

0 0
možnosti

u Zápisků z rachoty se řežu smíchy...je ten podnik u nás v Perníkovicích?

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, děkuji za přečtení a komentář. Já na školení buď vyrušuji (mám spoustu připomínek a postřehů) nebo spím. Jednou jsem vytuhnul během školení v malé kanceláři, kde jsme byli čtyři včetně školitele. Tenkrát jsem nerušil připomínkami, ale chrápáním.

1 0
možnosti
Foto

Náš bezpečák sype jeden vtip za druhým. Bohužel se jim směje pouze on. No aspoň si člověk během školení stihne opravit písemky nebo doplnit třídní výkaz.

Čte se to dobře, Davide.;-DR^

1 0
možnosti

Bacha s tou propagací poměrů v tiskárně... Aby tam pak každej nechtěl pracovat;-D Pěkné čtení, Davide!

1 0
možnosti
Foto

Díky Ivčo, teď jsi mě odhalila ... ve skutečnosti pracuji v propagačním a náborovém oddělení. ;-) Tiskařina je fakt super, když k ní máš vztah. Navíc nikdy nemůžeš říct, že ji ovládáš, protože se pořád učíš.

1 0
možnosti
Foto

Kurňa ten Čárlí má koule, fandím mu a těším se na pokračování.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za přečtení a úžasně výstižný komentář. ;-D On Čárlí většinou rychle mluví a až pak přemýšlí, ale tyhle nahrávky na smeč nemohl nevyužít.

1 0
možnosti
Foto

R^ Já když si vzpomenu na naši sestavu v práci, tak se musím smát. Opravdu, co člověk, to unikát. Když několik takových unikátů má spolu pracovat, vznikne něco tak srandovního, že se budu smát snad i na smrtelné posteli. Nevím, jak je to teď v tom kapitalismu, přijde mi totiž, že lidi jsou v práci smutní a jako stroje, ale za našich časů, to jsme se chodili do práce bavit, každý podle svých schopností, originalitě nebylo bráněno. Jak to vlastně máte teď???

2 0
možnosti
Foto

Tohle se naštěstí nezměnilo, co člověk to originál, jen té legrace ubývá, protože nároky na dělníky jsou čím dál větší. Normy se zvyšují a do toho nesmyslná nařízení a předpisy. Před 17 lety jsme ještě u stroje při noční mastili katy a pili lahváče. To už je dnes nemyslitelné. Ta lidová tvořivost naštěstí nevymřela, pořád si umíme vystřelit ze sebe i z druhých.

2 0
možnosti

Davide, to se tak pěkně čte! Moc jsem si ten blog užila od začátku do konce. Super! Díky!

2 0
možnosti
Foto

Marie, já moc děkuji. Doufal jsem, že pobavím, když je venku tak pošmourno. ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D opravdu záviděníhodný kolektiv

Davide, zasmála jsem se od srdce a za to máš karmu :-)

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, díky. "Spodina" musí držet při sobě aneb

s čím kdo zachází, tím také schází.

1 0
možnosti
Foto

J50a81n 35Š46i91k

3. 8. 2020 16:43

To porovnání platů s rokem příštím je skvělé :-) To si budu pamatovat. Jinak, ano. Spousta komunikace lidské na pracovištích, probíhá úplně přesně stejně, jak ji popisuješ :-) Hezký den Ti přeji Davide R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jane, to jsou autentické zážitky a hlášky, jen se staly na dvou různých školeních, nikoli na jednom. Ale protagonisté byli stejní. Též přeji pěkný den a těším se na Tvůj další článek, poslední dvě soboty jsem ho hledal marně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,21
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.