Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Ivčo, děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
Foto

Paní Pavlo, moc Vám děkuji a přeji pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

Paní Vlasto, moc Vám děkuji.

0 0
možnosti

P55e38t17r 74B68u69r98i75a82n

23. 5. 2020 13:56

Hezké, karma.

1 0
možnosti
Foto

Petře, kolego veršotepče, moc děkuji.

1 0
možnosti

"I ty starší dámy touží nebýt samy.

Ještě jednou, jedinkrát...."

Ne a přestaňte mi lhát,

stačí vzpomínat.

"Dát mám všechno v sázku, mohu najít lásku?"

Vždyť už lásku mám. Člověk není sám, teď lásku jiným rozdávám.

(Prababička, babička, máma Vám děkuje.V:-))

3 0
možnosti
Foto

Paní Věro, vy tedy máte životních rolí. Inspirovala mě jedna starší kamarádka. Zdraví nezdárný syn, nezodpovědný otec a manžel na odstřel.

1 0
možnosti

Ó ano, je to prostě tak ... R^

2 0
možnosti
Foto

Zdenko, a pokud to tak není, tak se to jistě brzy změní. Děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Marií dole. Pěkné, moc pěkné, takové ze života ;-D

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, tam dole díky za tvůj čas i za souhlas. ;-)

1 0
možnosti

Davide, moc hezky Ti to psaní jde.

Je to pravda pravdoucí :-)))

2 0
možnosti
Foto

Marie, VELKÉ díky. To mě zase jednou políbila Múza na mé vrásčité čelo. Což je jev už spíše ojedinělý.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS