Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Vladimíre, děkuji za přečtení a poučné komentáře. Bimba už taky raději v práci nevytahuji.

0 0
možnosti
Foto

Dobré. Pěkně, svižně napsáno - a s humorem. Pobavila jsem se. Díky. R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Mirko, moc děkuji. Snažím se, seč mi mozek a klávesnice stačí.

0 0
možnosti
Foto

Ivčo, díky za úsměv a palec. Přeji hezkou neděli.

1 0
možnosti
Foto

J67a89n 69Š83i88k

9. 5. 2020 21:22

Dávám Orcu. Vlastně karmu :-) Hezký sobotní večer Vám přeji Davide

1 0
možnosti
Foto

Jane, děkuji. Orce to vyřídím. Vám též pěkný večer.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

Jeden kolega si u soustruhu nedával pozor a když nastupoval do sanitky, držel si svou chloubu kompletně roztrženou a vyvrženou v dlaních... Má dceru ;-), vlastní.... jen ten pohled :-/;-D

Když ho potkám, vidím to...

Čárlí je kus;-D;-)

Dobrá story. Blogy z práce jsem ještě nezačala vydávat, asi by mě kolegové a kolegyně zabili. ;-D co se u nás v práci dělo 8-o

Tobě karma. R^

1 0
možnosti

Koukám, co Tě dovede rozesmát... Asi tím, že ten od toho soustruhu nebyl "Tvůj":-)))

1 0
možnosti

Není nad to, když je v práci veselo:-))))

A pro Kláru skvělé. Je super dělat v pánském kolektivu.

Moc mě to pobavilo, Davide. Těším se na pokračování...:-))

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Marie, díky moc. Občas je veselo, občas smutno, ale Klára si nestěžovala.

Občas jsme ji ukázali víc, než chtěla vidět. Teda Čárlí ...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS