Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chlape, jsem tu začátečník (od nedávné osmdesátky tykám i Snítilům) a velmi pobavený. Pobavit se lze mnohým, ale tady, Snítile, jde o Tvůj jedinečně humorný text k věci R^R^R^R^ ;-D. Zdraví možná nejstarší bloger v této oblasti!!

3 0
možnosti
Foto

Pane Horste, moc děkuji. Snítilý je můj táta, já jsem David.;-) Mně je sice jenom 39 let a 56 měsíců, ale co do opotřebovatelnosti jsem na tom hůř než leckterý důchodce. Tudíž jsem vděčný za ten jeden zdravý orgán.

1 0
možnosti
IM

I20v85a 53M21a42r17k11o44v86á

29. 4. 2020 19:54

Tak přítel tě podpořil v hlasování;-D a je patrné, že i hlasy opozice byly kladnéR^ Rozený politik!:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Ivčo, no ... my se většinou shodneme, když jde o "předmět" našeho zájmu.

Zatím se nikdy nepostavil do opozice.

0 0
možnosti

Nic ve zlým, ale v jistým věku by se už mělo vědět, že cenťák nebo palec míň či víc opravdu není rozhodující;-D

1 0
možnosti
Foto

Pane Šestáku, já doufám, že z povídky je zřejmé, že ta velikost není až tak důležitá. Jen těch palců nesmí být moc.

0 0
možnosti
Foto

;-DR^

Skvělá to žena, kterážto pro potěšení své i manželovo udělá i nemožné ;-D

3 0
možnosti
Foto

Bohunko, ženy prostě umí čarovat.

1 0
možnosti
Foto

Človíčku... to bylo parádní počtení. Jako matematička jsem se zastavila u úhlu oproti ochablému břišnímu svalstvu. Mívám samozřejmě radost, když je hodně ostrý. Když je pravý, ještě to ujde, ale když je tupý, radost ztrácím, protože nastupuje tvrdá práce... Ty úhly berme jen orientačně, poněvadž tím, jak chlapovi narůstá pupek, se to zkresluje. Ale ten pupek je dobrý na dodělávky. Vedle pupku existuje spousta věcí, co jsou pro ženskou důležité, ale že by to měl zachraňovat krejčovský metr a ještě k tomu ošizený ;-O

1 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilo, děkuji za přečtení a komentář. Zatímco na matiku jsem levý, úhel mám ještě pravý. Při tupém už nastupuje Vámi zmiňovaná tvrdá práce dle hesla: která si ho ho nepostaví, ta si ho nezaslouží.

2 0
možnosti
Foto

J40a87n 47Š34i91k

29. 4. 2020 17:03

Davide, docela by mě zajímalo, jak jste svému nejlepšímu příteli vysvětloval, že jde o planý poplach a žár vášně se nerozhořel... Vlastně...radši ne, takové detaily zase znát nemusím. Jinak jste vypíchl jako hlavní problém úplně něco jiného, než máte v názvu článku. Totiž, jak my chlapi myslíme soustředěně jen na tu jednu jedinou věc a stále má někdo nutkavé potřeby odvádět nás od ní pryč samými hloupostmi. Hezký den přeji a děkuji Vám za zábavné odpoledne.

3 0
možnosti
Foto

Pěkný podvečer Jane, děkuji za přečtení a komentář. Je to přesně jak píšete. Investujeme tolik času a energie, musíme překonat nástrahy a překážky ...X a to vše pro nejistý výsledek.

1 0
možnosti

Moc pěkně napsané, Davide. Pobavilo mě to.

No jo...odvěký mužský zájem, neřkuli problém. A přitom řešení je úplně jinde :-)))

4 0
možnosti
Foto

Ahoj Marie, máš samozřejmě pravdu. A já myslím, že to pochopil i ten Matěj.;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS