Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Ivano, moc děkuji za přečtení a palec.

0 0
možnosti
Foto

Pěkná léčba. Brrr. ;-)R^

Bezhlavy rytíř

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, zase lepší přijít o hlavu, než aby mi uřízli můj necitlivější orgán. Levé koleno. Jinak slovy Karla Plíhala: Na co hlavu, hlava bolí, v hlavě straší strašáci, utrápí tě pro cokoli, rozptyluje při práci. Zato tělo, to je dílo, nohy, ruce, sádlo, špek, to ono školu vychodilo, na něm stojí příští věk.

1 0
možnosti
IM

I91v30a 19M61a81r24k51o97v44á

26. 3. 2020 21:35

Tak až do poloviny jsem ti to věřila včetně řízku... ale ten 24hodinový zákaz řízení po amputaci hlavy mě dostal;-DR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Ivčo, ten sen se mi zdál už dávno, ale vzpomněl jsem si na něj až v tom Košumberku. A tam ho taky sepsal. Díky za přečtení a přeji hezký večer.

1 0
možnosti
KL

No Vy máte sny... Tak hlavně že je hlava tam, kde má bytR^

1 0
možnosti
Foto

Paní Karlo, děkuji za přečtení a komentář. Tohle byl jeden z těch klidnějších. Jinak ve dne mám většinou hlavu v pejru.;-O

0 0
možnosti

Tý jó, Davide...ještě, že jsi o tu hlavu nepřišel. To by ale byla škoda.

Dobře napsaný sen. Ale jsou i lepší, že?:-)))

2 0
možnosti
Foto

Marie, občas ztrácím hlavu, ale jinak jsem rád, že zůstala na svém místě. Neprší mi do krku. A ano jsou i lepší sny ... třeba Noční můra z Elm Street. :-P

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, paní Ivano.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.