Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, tady se to vždycky zvrhne, když se dámy rozjedou.;-DR^

0 0
možnosti

I68v62a 39M69a45r92k68o33v43á

14. 3. 2020 16:37

Hezký:-)R^ Pamatuju, jak si dcera v první třídě zpívala od Xindla-X: "včera mi bylo málo, dneska je mi moc, každopádně jsem zas v blbým věku..." A těch příhod s klukama bylo tolik, že jsem si je zapisovala, a vždycky jsem se pak u toho chechtala, i když ve chvíli té události mě obvykle polévalo horko. Užívej si tu jejich bezprostřednost, upřímnost a dětskou naivitu, budeš mít na co vzpomínat. Brzo z toho vyrostou...;-)

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Ivčo, tu si zpívala i sousedovic dcera a to byla ve školce.;-D Já si bohužel poznámky nedělal a tak v paměti přežily jen ty "legendární." Bezprostřední jsou pořád, jen s tou naivitou už je to bohužel horší. Dáda už v 9 letech přišel s textem Rybiček 48: je léto a já všechno v Peytchi mám ... a správně pochopil co tím básník chtěl říct. Rostou bohužel moc rychle.

2 0
možnosti
Foto

... asi tak jako Radka dole... :-)

Veselých blogů je taaak málo.

1 0
možnosti
Foto

Díky Bohunko. Bohužel jsem nedal do názvů či perexu nyní "populární" slovíčka koronavirus a Babiš, takže krom věrných čtenářek (kterým tímto moc děkuji:-)) ho nikdo jiný neobjevil.

1 0
možnosti

Davide, děti jsou tabula rasa, a proto se od nich může člověk/rodič dočkat nejroztodivnějších dotazů. Můj otec vždycky když se někdo zamýšlel nad výchovou dětí říkal: "jó, udělat dítě je snadné, ale vychovat ho už je horší...". Něco na tom bude.

Ale myslím, že Vy si s tim poradíte docela dobře.

Hezky se to četlo. Dík.

1 0
možnosti
Foto

Marie, děkuji za přečtení a komentář. Často mám stejný pocit, jako Váš pan otec. Že mi největší radost udělali 9 měsíců před narozením. Ale život bez dětí bych si neuměl představit. Přišel by mi neúplný, zbytečný.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D vy jste pro mne ranním potěšenímR^ díky...neb jsem presne tohle potřebovala jako lék. :-)

2 0
možnosti
Foto

Paní Radko, moc děkuji, přijde mi, že těch negativních zpráv se na nás valí tolik a ze všech stran ... tak dnes něco lehčího.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,21
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.