Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý večer paní Radko, moc děkuji a neberu to zle. Je fakt, že s přepisem češtiny jsem si nikdy nedělal moc velkou hlavu, ale zapracuji na tom. Já mám tři kola a mají i svá jména: Wilík, Cubík a Božská Malá Cate.

1 0
možnosti
Foto

v první řadě R^ líbí se mi, jak píšete. Fakt. Ale druhá řada je, že jsem maličko rozdrážděná:))) Jak Vám moc neříká shoda podmětu s přísudkem...a asi ne jako překlep. A přijde mi to škoda. A nemyslím to zle;-) to je taky fakt... Jinak já, co miluju kolo a mám ho odmalička přilepený k zadku...a mám jich doma víc... tak Vás chápu:)):-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, moc děkuji, ale to nepíšu já, ale sám život.

0 0
možnosti

hezky jsem se nasmál :) máte vypravěčský talent R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.