Sexy seznamka pro zadané III. (hledám milenku pro manžela Standu)

„Kondomy máš?“ zeptala jsem se manžela při polibku u vchodových dveří. Samozřejmě na ně zapomněl. Na jeho obhajobu musím říct, že příčinou jeho roztržitosti a nervozity byl zřejmě fakt, že se měl prvně setkat s budoucí milenkou.

SEXY SEZNAMKA PRO ZADANÉ III. (hledám milenku pro manžela Standu) 

„Mám si vzít triko nebo košili?“ vyrušil mě při psaní můj o deset let mladší manžel Standa.

Jelikož to nebylo poprvé a zřejmě by to nebylo ani naposledy, teatrálně jsem spráskla ruce a se slovy, „panebože, za co mě trestáš,“ jsem se zvedla z otočné židle a vyrazila mu na pomoc.

„Mám tady něco rozdělaného tak fofrem,“ spěšně jsem přenesla myšlenku skrze klávesnici do počítače a hnala Standu z pracovny do šatny.

„Vezmi si tričko s límečkem,“ zamítla jsem obě jeho vybrané varianty. K tričku jsem mu vybrala i džínové třičtvrťáky, ve kterých měl nejhezčí zadek a decentní kožený náramek na předloktí. A do ruky s náramkem jsem mu ještě vrazila kytici růží a přidala varování. „Ne abys jí říkal: růže k lásce schůdeček, s úctou Béda Hudeček.“

„Kondomy máš?“ vzpomněla jsem si při polibku u vchodových dveří.

Vzpomněla jsem si na rozdíl od něj, slušelo by se říct, aby nenašlapal v domě, jsem mu pro ně zaběhla do ložnice. Na jeho obhajobu musím říct, že normálně nebývá až tak neschopný. Za jeho roztržitost mohla zřejmě nervozita z toho, že se měl prvně setkat s budoucí milenkou. A jak došlo k tomu, že si můj manžel hledal milenku? Abych to vysvětlila, musím se vrátit o tři týdny zpátky. Nebo možná rovnou o dvanáct let.

Když jsme se poznali, byla jsem třiatřicetiletá rozvedená lékařka stomatoložka se zavedenou praxí a začínající spisovatelka milostných románů čekající na vydání své první knihy. A taky matka dvou dětí ve střídavé péči. Standa byl student strojní fakulty, a zatímco jsem se mu vrtala v puse, padla jsem mu zřejmě do oka. Alespoň tak si to tenkrát vyložila moje sestřička Jana, jelikož Standu nesmyslně pozvala na kontrolu hned následující týden.

„A přineste chlebíčky pro mě a kytku pro slečnu doktorku,“ instruovala ho, když s bolavou pusou opouštěl ordinaci.

„Copak já jsem slečna?“ pitvořila jsem se. Jana vždycky věděla, jak mě rozesmát. Na tu svou pusu nevymáchanou by měla mít zbrojní pas. Psychicky mě držela nad vodou hlavně v době rozvodu. Nebyla pro mě jen zkušenou sestrou v ordinaci, ale i „starší sestrou“ v životě.

Lokální anestetika sice blokují vznik a vedení vzruchu ve vzrušivých tkáních, ale na Standu zřejmě nepůsobily. Za týden totiž skutečně přiklusal s kyticí bílých karafiátů (symbolizujích touhu po lásce obdarovaného) a táckem šunkových chlebíčků (představujících 4x 256 kcal). Jana už samozřejmě měla připravený bojový plán a vnutila mu „svůj“ lístek do kina, protože jí do toho jako na potvoru něco vlezlo. Druhý lístek měla pro mě a termín promítání nepřekvapivě připadl na sudý týden, kdy měl děti ex Patrik. Důvod byl zřejmý: chtěla, aby Standa vlezl na mě. Po romantické komedii následovaly tři sklenky vína a vzdor mým předsevzetím i vášnivá noc s klukem, co ani po páté (ranní i souloži) neměl dost. Přistupovala jsem k tomu pragmaticky a považovala jsem to jen za krásný úlet, ale on se do mě skutečně zamiloval. Tak dlouho jsem se mu snažila vysvětlit, že jsem vyzobaná slunečnice, až jsem zjistila, že i já v tom lítám. Největší dojem na mě ovšem neudělal ten neustálý sexuální apetit a aerobik, ale to jak skvěle si rozuměl s mými dětmi. Nesnažil se jim dělat druhého tátu, byl spíš takový velký, hodně trhlý kámoš. A Štěpán s Nelinkou na něm viseli. A taky ho poslouchali víc než mě. Takže když mě společnými silami přesvědčili, ať si ho nechám, řekla jsem mu v pětatřiceti své ano.

O devět let později, když už děti vyletěly z hnízda, byl náš vztah mnohem klidnější a já si nemohla nevšimnout, že se Standa vedle mě trochu nudí. Vlastního potomka kupodivu nikdy nechtěl (což jsem uvítala) a jeho kamarádi vrstevníci měli své rodiny s malými dětmi a vlastními starostmi. Chyběl mu smysl života. Něco na co by se upnul, co by mu dělalo radost. Pro mě to byly děti a psaní. Tím něčím se mu stal triatlon a já byla ráda, že v těch třech disciplínách našel opěrné body.  

Pokud mi něco jako ženě vadilo, tak to byla postupem času určitá nevšímavost vůči mé osobě. Už mě bral jako samozřejmost, jistotu. Byla jsem kuchařka, uklízečka, pradlena. Ani jsem si nebyla schopná vybavit, kdy mi naposledy přinesl kytku nebo mě jen tak objal, políbil bez toho, že by čekal na oplátku sex. Poté co si utrhl křížový vaz a po operaci nemohl nějaký čas závodit, dožadoval se sexuálních hrátek v podstatě každý den. A já na ně logicky neměla náladu.

„Ale já to potřebuju,“ hájil svůj postoj a čerstvé postavení, když se pokoušel proniknout ke mně do sprchy.

„Ale já na to nemám náladu ani chuť,“ hájila jsem si zase svůj vnitřní prostor.

„A co kompromis,“ nadhodil staré známé, a jeho oblíbené, řešení sporu. Jenže zatímco dříve jsem mu ráda vyhověla a v týdnu Červeného stanu (menstruace) mu poskytla orální péči, teď mě ani nehlo.

Standa proto přešel k citovému vydírání a sladkým řečičkám a já ho odbyla, že možná zítra.

„Doufám, že mě zase nebalamutíš,“ sklopil uši a i příteli ve zbrani dal pohov. „Mě už vážně nebaví tě pořád podvádět,“ zasadil mi tvrdý direkt.

Už jsem se nadechovala, že ho pošlu ke všem čertům, když mi názorně předvedl svou milenku, „s mojí pravou rukou, jsem myslel,“ rozchechtal se na celé kolo.

Poté Standu napadlo, jestli jsem mu já byla celou dobu věrná. Po mé odpovědi mu ztuhnul úsměv na rtech.

„Bylo to jen líbání,“ dušovala jsem se.

„Líbání je intimnější, to je horší, než kdyby ses s ním vyspala.“

„Cože? Takže podle tebe jsem se s ním měla radši vyspat bez líbání?“ žasla jsem nad jeho logikou.

„Tak jsem to úplně nemyslel …“ ztrácel půdu pod nohama. „Nic víc vážně nebylo?“ ujišťoval se.

Zavrtěla jsem rozhodně hlavou. „Takže na bubáka ti nesáhl?“ vytasil se s dotazem, po kterém mi spadla čelist.

„Cože, kam?“ nerozuměla jsem řeči jeho kmene.

Pomocí znakové řeči kmene dutohlavů ukázal na mou svatyni rozkoše a dřívější babybox.

„Jenom líbání, žádný styk, bylo to po konferenci a byla jsem líznutá.“ Víc jsem na svou obhajobu říct nestačila, protože Standa vystřelil z koupelny a zabouchl za sebou dveře. Další tři noci strávil na gauči v obýváku.

V pondělí jsem problém prodiskutovala s kamarádkou redaktorkou Ivou. Společně jsme pracovali na páté knize, která měla být na chvíli naším posledním společným dítětem. Další dítě, tentokrát živé, na němž spolupracovala s přítelem Eliášem, měla přivést na svět za pět měsíců. Iva mě vyslechla a zadarmo přidala radu k nezaplacení.

Takže když se příště Standa dožadoval plnění manželských povinností, vybafla jsem na něj, ať si najde milenku.

„Ty jsi spadla z jahody naznak?“ kroutil nevěřícně hlavou, ale já si nemohla nevšimnout, jak mu v očích zajiskřilo.

„Ne, myslím to vážně, tvoje sexuální potřeby jsou mnohem větší, a když ti ji schválím a budete používat kondom, tak to nebude nevěra,“ argumentovala jsem a podala mu adresu seznamky, kterou donedávna využívala Iva. Standa byl i tak ve střehu a podezřívavě si mě prohlížel po zbytek dne. Už ten další, ale přišel s dotazem, zda jsem svá slova myslela vážně. Když jsem ho ujistila, že smrtelně, přiznal, že se zaregistroval a oslovil pár potencionálních adeptek.

„Tak to je super … hledej, šmudlo,“ použila jsem repliku veselé Vilmy z filmu Rozpuštěný a vypuštěný. Dala jsem konsternovanému Standovi pusu a hrdě odkráčela středem do pracovny vstříc psaní další kapitoly knihy Doktorka Q a král slasti. 

Následujících několik dní rehabilitoval poraněné koleno a lovil do internetových sítí kandidátku na milenku. Z jeho rozmrzelosti jsem snadno vyčetla, že nepříliš úspěšně. Až jednou jsem ho přistihla, jak zběsile buší do klávesnice a po tváři se mu rozlévá blažený úsměv. Takový ten značící zadostiučinění. Stejný míval, když jsem dosáhla orgasmu. Kývnul na mě, ať jdu za ním a kouknu se, co vyvadí.

Na monitoru obrazovky jsem uzřela jeho zprávy a reakce protistrany. A taky fotky zadku, prsou a viditelně vlhké vagíny. Jelikož jsem přeci jen starší osoba, nevěřícně jsem vyvrátila oči v sloup.

„Sex na internetu,“ vysvětlil mi můj drahý choť.

„Vážně?“ předstírala jsem údiv, „já myslela, že hraješ World of Tanks. A jak to, že nemasturbuješ?“ zajímalo mě, protože Erika si ji mastila jak šílená, přečetla jsem si ve zprávě. 

„To je blbý, ne? Zvlášť když jsi doma,“ bral na mě ohledy.

„Jindy ti to nevadí,“ škádlila jsem ho dál.

„Tys mě viděla?“ ztuhl.

„Ne, jenom historii prohlížení,“ ujistila jsem ho, i když to nebyla tak úplně pravda.

„A jsi si jistej, že to není chlap?“ pojala jsem podezření, když dotyčná neznámá poslala další fotku, jak se dráždí velkým, černým vibrátorem.

„Říkám jí, co má dělat a ona pak posílá fotky, jak plní moje příkazy.“

Napadlo mě, že klidně může mít nějakou databázi fotek a sama ho vést, směrem, kterým chce.

Ale nechtěla jsem mu kazit radost, tak jsem jen přidala varování, „Ivča říkala, že jsou tam i falešné profily nebo profily, které vytvořila přímo ta seznamka …“ předvedla jsem mu prsty významné uvozovky, „jakože pro pobavení zákazníků.“

Standovo nadšení v tu chvíli viditelně pokleslo. A nejen nadšení.

Uběhlo pár dní a opět mě přizval ke konzultaci a ukázal mi fotku dívky, se kterou si vyměnil několik zpráv a fotografií.

„To v žádném případě!“ zaujala jsem resolutní postoj. „Podívej se na to pozadí!“

„Vždyť má pěknou prdelku,“ namítl Standa.

„Já myslím ten bordel v bytě!“ upozornila jsem ho na rozházené kupy prádla a odpadky vedle koše. „Ještě bys tam chytnul svrab. Nějakou jinou aspirantku tam nemáš?“

„Bohužel, buď neodepíšou vůbec, nebo mě pošlou do hajzlu,“ tesknil Standa.

Nešlo mi na rozum, že takový pěkný chlap zde nezaboduje, a tak jsem ho požádala, ať mi ukáže svůj profil a ty zamítavé odpovědi. Fotku do profilu vybral samozřejmě děsnou a jeho úvodní charakteristika byla rovněž tristní. Obojí jsem upravila k obrazu svému během pár minut. Standa jen nevěřícně zíral.

„Neboj se, udělám z tebe žádané zboží,“ ujistila jsem ho. „A teď mi ukaž ty zamítavé odpovědi.“

Byly tři.

„Já vůbec netuším, kdo jsi a proč mi píšeš?“ Odepsala mu brunetka Sára.

„Vždyť ses představil a jsi na seznamce. Tak o co jí jde, krávě?!“ byla jsem s ní ajncvaj hotová.

„Pošli fotku svýho ptáka …“ instruovala ho blondýnka s nickem Sharon Stone 2. „To přece není zamítavá odpověď, proč jsi jí ho neposlal?“ samotnou mě to zajímalo.

„To je blbý,“ ošíval se Standa.

 „Přede mnou s ním máváš furt a to se nestydíš. Večer ti ho zvěčním,“ rozhodla jsem za něj. Ta seznamka mě začínala bavit.

Třetí odpověď byla „nejlepší“. „Co se staráš, co mám ráda, ty starej uchyle. Musela bych být hodně zoufalá, abych si začala s ženáčem.

„A tohle si bereš osobně?“ žasla jsem, neboť pisatelka měla na fotce v profilu nohy do praku, ve vagíně bílý vibrátor a v zadku černé dildo (alespoň barevně to měla sladěné, když v hlavě měla nasraný).

„Když pán Bůh rozdával rozum, tak ta stála potřetí ve frontě na kozy. Jestli je tady někdo zoufalej, tak je to tahle 3,14ča,“ vyhnula jsem se vulgarismu. „Vybereme ti nějakou normální ženskou,“ rozhodla jsem a začali jsme spolupracovat jako tým. Vysvětlila jsem Standovi, že každá žena je originál a potřebuje individuální přístup. A že takřka každá (co za něco stojí) ocení, když se o ní muž zajímá i jako lidskou bytost a ne jen jako o matraci.

„I na erotický seznamce?“ tápal Standa.

„I na erotické seznamce,“ ukázala jsem mu směr kudy ze sexuální nudy.

Počínaje tímto dnem se náš vztah začal pozvolna zlepšovat. Dokonce natolik, že jsem se při vybírání a odepisování, kolikrát rozvášnila natolik, že jsme nechali počítač počítačem a hupsli do postele. I Standa prošel nečekanou proměnou. Nosil mi květiny, líbal mě a hladil bez toho, že by chtěl na oplátku sex. A taky po sobě uklízel, umyl nádobí, sebral prádlo ze sušáku. A vrcholem všeho bylo, když uvařil. Bylo to teda podle receptu za stálého míchání, vylijte do záchodu, ale i tu snahu jsem musela ocenit a spravit si chuť smyslnou felací.

Náš konkurz došel do finále a postoupily do něj dvě favoritky, se kterými jsme udržovali pravidelnou, vzrušující, psanou konverzaci. Hraničící už s grafomanstvím. Nespočetněkrát to skončilo i tak, že já vestoje psala perverzní zprávičky a Standa si mě bral zezadu. Nebo u toho ani nebyl přítomen a já psala pod jeho identitou. Občas jsem měla dokonce pocit, že mu to takto vyhovuje a po reálném setkání už ani tolik netouží. Jenže já měla potřebu dotahovat věci do konce. 

Bít či nebít, to je oč tu běží. Standovou favoritkou byla smyslná třiatřicetiletá Martina. Submisivní dlouhovlasá blondýnka, která měla, na rozdíl ode mě, bujné poprsí a větší, ale hezky tvarovaný zadeček. A taky zálibu v lehkém SM. Mou doporučovanou volbou byla naopak osmadvacetiletá tmavovláska Melánie. Obrýlená kráska se zelenýma očima a štíhlou atletickou postavou.

„Jednu blondýnku už máš doma,“ zkoušela jsem to po dobrém, ale Standa si pořád nebyl jistý. Tak jsem ho postupem času drobnými psychologickými triky dovedla k tomu, že vybrat si Melánii, byl vlastně jeho nápad. U Martiny totiž hrozila reálně možnost, že se do ní protějšek bezhlavě zamiluje.

Jakmile jsem se přesvědčila, že Standa odjel, spěchala jsem do sprchy a po důkladné očistě jsem si navlékla černé spodní prádlo od Astratexu a přes něj bílý župánek. Byla jsem nervózní, ale věci už se daly do pohybu a já už ten sled události nedokázala a ani nechtěla zastavit. Když se Standa ptal, jestli jsem mu byla nevěrná, tak jsem nebyla úplně upřímná. Neskončilo to jen líbáním a dnes to udělám zase. Zvonek u dveří mě vrátil do reality. Celá rozechvělá jsem vyrazila otevřít. Naše jazyky se propletly, jen co jsem za tajnou návštěvou zavřela vchodové dveře. Mé nenechavé prsty rozepnuly knoflíčky košile a pak i pásek u kalhot. Ten ihned po vytažení z poutek putoval na zápěstí a já si svůj úlovek vedla do ložnice. Ložnice byla na západní straně domu a sousedila s mojí pracovnou. Když jsme míjely psací stůl, podívala jsem se na monitor, kde stále ještě svítila zpráva, kterou budu muset bohužel vymazat.

Prosím, přivaž mě k posteli, tahej mě za vlasy, naplácej mi na zadek … dělej si se mnou, co chceš. Za čtyřicet minut jsem u tebe. Martina.

 

Sexy seznamka I.: https://snitily.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=800440

Sexy seznamka II.: https://snitily.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=801484

Předchozí Všehochuť povídky: https://snitily.blog.idnes.cz/?us=123558

Autor: David Snítilý | pátek 23.6.2023 15:40 | karma článku: 33,15 | přečteno: 8601x
  • Další články autora

David Snítilý

… a co je vlastně normální aneb nudné vztahy II. (dokončení)

Přines jí kytku, řekni, že jí to sluší.“ „Bude si myslet, že jsem ji zahnul,“ bránil se Honza. „Ale tys jí zahnul,“ připomínal mu Marek. „Jak víš, že ženská tohle chce?“ „Řekla mi to ex, že jsem to nedělal," přiznal Marek.

13.4.2024 v 6:50 | Karma: 13,04 | Přečteno: 421x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

... a co je vlastně normální aneb nudné vztahy

„A je sexy ten Váš kamarád?“ provokovala Marka Tereza. „Ne tak jako já," kasal se Marek. „Sexy s tímhle pivním mozolem?" poukázala na jeho zvětšujícího se milana. „To není pupek, to je charisma," oponoval nádherné femme fatale.

29.3.2024 v 7:40 | Karma: 16,95 | Přečteno: 454x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Podzimní balada

Vdávala jsem se mladá, protože jsem musela. Byla jsem v očekávání, což doma nikdo nečekal. Rodiče se domnívali, že jsem slušná katolická dívka. Přišla jsem o věneček na vesnické tancovačce a pak plačce svěřila se sestře Kačce.

15.3.2024 v 17:00 | Karma: 18,89 | Přečteno: 509x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Drahá tma

Jenže láska je mocná čarodějka a Montekové a Kapuleti měli v porovnání se Skleničkovými a Korbelovými vřelé sousedské vztahy. Obzvláště poté, co Patrik podlehl Sářině půvabu a začal se s ní tajně scházet.

17.2.2024 v 8:30 | Karma: 17,27 | Přečteno: 514x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Sexy seznamka pro zadané (Tvoje hvězda & Big Mig)

Laura utekla od despotického manžela ke kamarádce Markétě. Richard prosil, omlouval se, sliboval, vyhrožoval a nakonec poslal sms, že jestli se nevrátí, skočí pod vlak. Marky mu z Lauřina mobilu poslala odkaz na jízdní řád vlaků.

26.1.2024 v 15:50 | Karma: 19,93 | Přečteno: 526x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.