Faux pas (úchylem snadno a rychle)

Rozkaz zněl jasně. Přes recepci nesmí bez povšimnutí projít žádný ucházející mladík. Všechny nápadníky musíme lifrovat Terezce. Terka před pár měsíci vyšla ze školy a před pár týdny „vyletěla“ ze vztahu jako ta třetí, přebytečná.

FAUX PAS (ÚCHYLEM SNADNO A RYCHLE)

Hergot, ten je ale pěknej, napadlo Vlastu, když ji Vojtův pozdrav přinutil vzhlédnout od klávesnice počítače.

„Ještě jednou dobrý den,“ úsměvem se mladík omlouval za vyrušení, „mám poukaz k vám na rehabilitaci a chtěl bych se objednat.“ 

Vlasta si ho stále zálibně prohlížela, a aniž by se na papír podívala, pronesla, „co vás trápí, mladý muži?“

„Víte, já jsem horolezec,“ začal hodně zeširoka, zatímco Vlasta slintala nad jeho atletickou osvalenou postavou, „a kamarád mě špatně jistil a když jsem spadl, tak až … na prdel.“

„Takže vás k nám přivádí naražená kostrč,“ konstatovala Vlasta.

Tak ten je pro Terku jak dělanej, usmyslela si dobrosrdečně a přidělila mu nejbližší možný termín. 

Jejich vedoucí Magda Vlastě a kolegyním, krom tradičního sbírání bodů od pojišťovny, přidělila i jeden důležitější úkol. Rozkaz zněl jasně. Přes recepci nesmí bez povšimnutí projít žádný ucházející mladík. Všechny potencionální nápadníky musíme lifrovat Terezce. Terezka před pár měsíci vyšla ze školy a před pár týdny „vyletěla“ ze vztahu jako ta třetí, přebytečná.

Samozřejmě jí bylo krapet podezřelé, že jí počítač přiděluje povětšinou mladé pacienty mužského pohlaví, ale na druhou stranu lepší než ten úlisný padesátník, co jí pořád nosil čokolády a zval na kávičku. Nebo 140 kilová babča, k jejímž ztuhlým svalům se přes hory sádla nemohla dostat.

O týden později Vojta zaklepal na dveře Terčiny cvičebny.

„Moment!“ zahlásila. Klepání se ozvalo znovu a tak dveře zpola otevřela, „mám tu ještě pacientku!“ vyštěkla a pak se zarazila.

Vojta cudně sklopil zrak, protože přes její rameno zahlédl zadek v bílých kalhotkách na polohovacím stole. „Pardon, já nevěděl, jestli jsem tu dobře,“ sypal si popel na hlavu.

„Vteřinku,“ změnil se tón Terčina hlasu, „hned se vám budu věnovat, jsem trochu ve skluzu,“ rovněž se s chápajícím úsměvem omlouvala. Měla pocit jako by byl každý úder jejího srdce intenzivnější. Pacientku instruovala, že pro dnešek je to všechno a zatímco se oblékala, ve spěchu si před zrcadlem pročísla své kaštanové kadeře a přejela špičkou jazyka přes zuby.

Když se navoněla, s hranou ležérností otevřela dveře do čekárny, „další!“

Při Vojtově příchodu už seděla na otočné židli a předstírala, že studuje jeho kartu. Své opálené nohy v ultra krátkých kraťasech vystavila tak, aby je nemohl přehlédnout. Jakmile si prošli jeho anamnézu, vyzvala Vojtu, ať se svlékne.

„Jako úplně?“

Terka se uchechtla, „no, jestli chcete, bránit vám nebudu …“ Na moment se zdálo, že ji Vojta vezme za slovo a tak na vysvětlenou dodala, „myslela jsem samozřejmě do spodního prádla.“

„Položte se na břicho,“ nařídila mu poté, co s povděkem kvitovala, že je trenkař z rodu boxerů. Ač Terka neměla velké praktické zkušenosti, tak po vyšetření citlivosti kostrče jí bylo hned jasné, že jde o stav velmi, velmi bolestivý.

„Byla by tu jedna možnost …“ zamyslela se nahlas. Ale do té se mi vůbec nechce, doplnila v duchu. Šlo totiž o metodu, kdy se mobilizace kostrče provádí prstem přes konečník.

„A jaká?“ zaúpěl s nadějí v hlase Vojta. 

„Jde o metodu Ludmily Mojžíšové …“ pomalu odříkávala Terka, oddalujíc tak popis jejího provedení.

„Jó, tu znám,“ přerušil ji Vojta.

„Znáte?“ žasla Tereza.

„No jasně, to mi dělalo tuze dobře,“ rozplýval se Vojta.

„A kdo … vám to … dělal?“ šlapala si na jazyk Tereza.

„Nikdo … teda já.“

„Jakože vy sám?“ rozhodila šokovaně rukama.

„Tak samozřejmě nejdřív jsem si to nakoukal na videu a taky mi s tím pomohla mamka,“ pustil se do detailního popisu, „ale pak už to šlo jak po másle. Ale musím se přiznat, že jakmile se mi ulevilo, tak jsem s tím přestal. Ale tenkrát jsem se tomu věnoval hodinu denně.“

„Hodinu?“ vydechla nevěřícně Tereza, „tak nejlíp uděláte, když se k tomu vrátíte,“ štítivě se odtáhla.

„A kdy se zase uvidíme?“ zvedl se Vojta z lehátka a snažil se vykouzlit svůj nejsvůdnější úsměv.

„Já mám … dovolenou,“ nevěděla honem jak se vymluvit, „tak si vás … vezme kolegyně.“

„Škoda,“ povzdychl si Vojta a předsevzal si, že Tereze alespoň pošle po kolegyni čokoládu.

Jen co odešel, spěchala zpucovat Vlastu, co jí to poslala za zvrhlíka, devianta, úchyla.

Naproti tomu Vojta, který stále chodil jak naprcanej kačer, byl pln optimismu. Když se ho doma máma zeptala, jak bylo na rehabilitaci, zářil nadšením.

„Byla tam taková pěkná fyzioterapeutka a představ si, že mi doporučila tu metodu Ludmily Mojžíšové.“

„Myslíš tu, jak jsem cvičila já v osmdesátých letech na neplodnost. Těch deset cviků na posílení pánevního dna, díky kterým jsem konečně otěhotněla?“

„A díky kterým jsem se narodil já,“ doplnil ji Vojta. Vojtovi ty samé cviky pomohli, když měl v pubertě problémy s bederní páteří. A teď se díky ní třeba sblížím s tou hezkou slečnou, maloval si budoucnost v těch nejjasnějších barvách.

Kdyby jen tušil, že paní Mojžíšová těch léčebných technik vymyslela víc a ta, kterou měl na mysli on, mu na naraženou kostrč moc nepomůže. Tak to chodí, když jeden mluví o koze a druhý o voze.

 

Příště: Faux pas (těsně pod vrcholem)

 

 

Autor: David Snítilý | úterý 17.5.2022 8:14 | karma článku: 26,25 | přečteno: 867x
  • Další články autora

David Snítilý

… a co je vlastně normální aneb nudné vztahy II. (dokončení)

Přines jí kytku, řekni, že jí to sluší.“ „Bude si myslet, že jsem ji zahnul,“ bránil se Honza. „Ale tys jí zahnul,“ připomínal mu Marek. „Jak víš, že ženská tohle chce?“ „Řekla mi to ex, že jsem to nedělal," přiznal Marek.

13.4.2024 v 6:50 | Karma: 13,03 | Přečteno: 418x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

... a co je vlastně normální aneb nudné vztahy

„A je sexy ten Váš kamarád?“ provokovala Marka Tereza. „Ne tak jako já," kasal se Marek. „Sexy s tímhle pivním mozolem?" poukázala na jeho zvětšujícího se milana. „To není pupek, to je charisma," oponoval nádherné femme fatale.

29.3.2024 v 7:40 | Karma: 16,95 | Přečteno: 452x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Podzimní balada

Vdávala jsem se mladá, protože jsem musela. Byla jsem v očekávání, což doma nikdo nečekal. Rodiče se domnívali, že jsem slušná katolická dívka. Přišla jsem o věneček na vesnické tancovačce a pak plačce svěřila se sestře Kačce.

15.3.2024 v 17:00 | Karma: 18,89 | Přečteno: 508x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Drahá tma

Jenže láska je mocná čarodějka a Montekové a Kapuleti měli v porovnání se Skleničkovými a Korbelovými vřelé sousedské vztahy. Obzvláště poté, co Patrik podlehl Sářině půvabu a začal se s ní tajně scházet.

17.2.2024 v 8:30 | Karma: 17,27 | Přečteno: 514x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Sexy seznamka pro zadané (Tvoje hvězda & Big Mig)

Laura utekla od despotického manžela ke kamarádce Markétě. Richard prosil, omlouval se, sliboval, vyhrožoval a nakonec poslal sms, že jestli se nevrátí, skočí pod vlak. Marky mu z Lauřina mobilu poslala odkaz na jízdní řád vlaků.

26.1.2024 v 15:50 | Karma: 19,93 | Přečteno: 526x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:07

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Kadyrov má nekrózu slinivky, Kreml hledá nástupce, tvrdí investigativci

23. dubna 2024  11:03

Spekulace o zdravotním stavu Ramzana Kadyrova opět přiživil ruský exilový portál Novaja Gazeta...

Začaly vypovídat poškozené. Vyslechnout si je Cimický k soudu nepřišel

23. dubna 2024  11:02

V případu psychiatra Jana Cimického, který čelí obžalobě z několika znásilnění a desítek případů...

Využijeme váš kamion. Policisté kvůli naháněnému řidiči nařídili zatarasit silnici

22. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  23.4 11:01

Několik českých policejních hlídek se zapojilo do pronásledování řidiče, který v Německu odmítl...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,21
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.