Smlouva s ďáblem

2. 07. 2019 10:37:10
Jó, kdybych býval věděl, co ví v lásce štvanci. Tak bych byl zůstal seděl, nevyzval tě k tanci. Ale protože jsem tušil, jak ti to sluší v sexy prádle. Tak jsem ti na mou duši, tu svou upsal krví ďáble.

JÁ & TY 2 ( 2018 )

.

Je noc – v nedohlednu ráno.

Jsi sama, pokud je mi známo.

Já nikoli, jen se tak cítím.

Nejosamělejší mezi všemi.

V cizí zemi, se svým pitím.

.

Slyším slova mrtvých básníků.

Dalším lokem zaháním paniku.

Stojím v lijáku prudkém.

Zmatený a promočený.

V cizí zemi, se svým smutkem.

.

Já nezdárný otec, syn a strýc.

Přes všechny hrubý ruby.

Tvoje hladká líc.

Semletý životem a stár.

Nehasím žízeň, ale žár.

A chci tě stále víc.

.

Kdybych nebyl starý,

takřka napravený ničema.

Snad ocenil bych dary,

dívky s pomněnkovýma očima.

.

Je noc – ráno v nedohlednu.

Nechci obě, jenom jednu.

Rozsvítí se mi spolu s bleskem.

Když podroušený bloudím ulicemi.

V cizí zemi, se svým steskem.

.

Já nezdárný otec, syn a strýc.

Přes všechny hrubý ruby.

Tvoje hladká líc.

Přečkal jsem nejeden už svár.

Nehasím žízeň, ale žár.

A chci tě stále víc.

.

Kdybych nebyl hloupý.

V každé roční době.

Byl bych na slova skoupý.

Ušetřil bolest mně i tobě.

.

Nebyl jsem připravený.

Že sejdu z cesty, změním směr.

Na všechny ty změny.

Jak se to dotkne našich dcer.

.

Odcházím – zpět se neohlédnu

A ráno stále v nedohlednu.

Řešení tu nikdo nenabízí.

Nechci obě, jenom jednu.

Nejosamělejší v zemi cizí.

.

SMLOUVA S ĎÁBLEM ( 2018 )

.

Pod krajkovým negližé, slibně se vzdouvá.

Právnické obraty, no nic ... přeskočme list.

Tak nějak začíná ďáblova smlouva.

Pátého devátý, autogram a zbytek nemusíš číst.

.

Jó, kdybych býval věděl, co ví v lásce štvanci.

Tak bych byl zůstal seděl, nevyzval tě k tanci.

Ale protože jsem tušil, jak ti to sluší v sexy prádle.

Tak jsem ti na mou duši, tu svou upsal krví ďáble.

.

A tak jsem zůstal sám, ztratil všechno, sper to ďas.

Jizvy z tvých bolavých ran, ty nezahojí ani čas.

.

Pod krajkovým negližé, přírodní křivky.

Jen v tomhle světě, pro VIP vyvolený.

Smetanu prý slíže a pak šup do vířivky.

Po čtvrté metě, je všechno dovolený.

.

Jó kdybych býval věděl, jaký mají impotenti štěstí.

Tak jsem za šest neděl, neutratil tři mega za neřesti.

Ale protože jsem chlap, myslím ptákem a ne mozkem.

Jsem chudý, nemocen a sláb, žebrám před kioskem.

.

A tak jsem zůstal sám, ztratil všechno, sper to ďas.

Jizvy z tvých bolavých ran, ty nezahojí ani čas.

.

S krajkovým negližé, padnoucím na zem.

Mám dnes už utrum, zvládá mě ignorovat.

Kašle na moje potíže, co čekal já blázen.

Že pleš a bříško, jí budou imponovat.

Autor: David Snítilý | úterý 2.7.2019 10:37 | karma článku: 13.16 | přečteno: 536x

Další články blogera

David Snítilý

Podzimní balada

Vdávala jsem se mladá, protože jsem musela. Byla jsem v očekávání, což doma nikdo nečekal. Rodiče se domnívali, že jsem slušná katolická dívka. Přišla jsem o věneček na vesnické tancovačce a pak plačce svěřila se sestře Kačce.

15.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 18.43 | Přečteno: 423 | Diskuse

David Snítilý

Drahá tma

Jenže láska je mocná čarodějka a Montekové a Kapuleti měli v porovnání se Skleničkovými a Korbelovými vřelé sousedské vztahy. Obzvláště poté, co Patrik podlehl Sářině půvabu a začal se s ní tajně scházet.

17.2.2024 v 8:30 | Karma článku: 16.75 | Přečteno: 469 | Diskuse

David Snítilý

Sexy seznamka pro zadané (Tvoje hvězda & Big Mig)

Laura utekla od despotického manžela ke kamarádce Markétě. Richard prosil, omlouval se, sliboval, vyhrožoval a nakonec poslal sms, že jestli se nevrátí, skočí pod vlak. Marky mu z Lauřina mobilu poslala odkaz na jízdní řád vlaků.

26.1.2024 v 15:50 | Karma článku: 19.92 | Přečteno: 480 | Diskuse

David Snítilý

... a co když to vzdám? (Bez dcerky neodejdu)

Mým prosbám, abychom navštívili poradnu či psychologa, se Tonda vždy vysmál s tím, že jediný blázen, co potřebuje lékařskou péči, jsem tu já. A zmínka o rozvodu ho v tu ránu rozpálila do běla a mně zčervenaly tváře. Nikoli studem.

13.1.2024 v 8:14 | Karma článku: 22.79 | Přečteno: 577 | Diskuse

Další články z rubriky Poezie a próza

Alena Bures

Recenze - Martina Boučková: Šílená babička

Rodiče si nevybereš. Ale to koneckonců ani děti. A mít mírně šílenou matku je někdy k vlastnímu zešílení, ale někdy....

28.3.2024 v 17:24 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 66 | Diskuse

Miroslav Pavlíček

O fotbalových legendách, paní Štěpánkové a pomíjivosti

Kdybych se narodil před sto lety... No, abych řekl pravdu, někdy mám pocit, že se tak opravdu stalo.

27.3.2024 v 12:58 | Karma článku: 14.20 | Přečteno: 194 | Diskuse

Iva Marková

Ženy

....................................................................................................

26.3.2024 v 22:53 | Karma článku: 9.52 | Přečteno: 197 | Diskuse

Marek Ryšánek

Způsobem bytí byl roven Bohu - Květná neděle.

Lidské dějiny jsou plné příkladů nejrůznějších vládců a vůdců. Ti ovládáni ctižádostí rozpoutávali války, štvali lidi proti sobě. Mysleli, že jim to přinese štěstí, věčnou slávu. Zůstali po nich statisíce, miliony mrtvých.

26.3.2024 v 20:23 | Karma článku: 4.96 | Přečteno: 129 | Diskuse

Jana Péťová

Fluktuace každodennosti

Fluktuace každodennosti - Proměnlivost. Nepředvídatelnost. Dynamika. Rozmanitost. Odlesky radosti překvapení a lásky. Nástrahy a výzvy.

26.3.2024 v 11:08 | Karma článku: 11.09 | Přečteno: 191 | Diskuse
Počet článků 178 Celková karma 18.37 Průměrná čtenost 659

Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...