Lež má krásné nohy

26. 01. 2019 9:52:08
Lžou slečny i ženy, když chtěj být chtěný. V zátiší tvé postele, lžou dívky prý nesmělé. Lžou na to vem jed, po milování ... i před.

PODZIMNÍ (2018)

-

A bylo ticho a další slunce východ

už nespatříme spolu, já budu stoupat dolů,

ty budeš klesat výš ... bude to dobrý uvidíš.

-

Dobrý ... dobrý to je za tři, teď mám, co mi patří,

pověst darebáka, skety, srdce na prach rozemletý.

-

Jsi jako ... tichý smutek.

Rozplyneš se a já zůstanu sám.

Jsi jako ... dobrý skutek.

Co bude po zásluze potrestán.

-

Jsi stejně ... dokonalá.

Jako já, vesměs zbytečný.

Tak hezky jsi mi lhala.

Ne to nemohlo být skutečný.

-

A teď ... vane vítr z polí, vane vítr z luk,

vtažen do soukolí, tvých osobních muk.

-

Vím ... bude mi lehká zem,

když kráčím s provazem.

K jedinému, urostlému stromu,

na dohled od našeho domu.

-

Dál vane vítr z polí, vane vítr z luk,

mí rány sypeš solí a je Ti to fuk.

Nejvíc a nejlíp pošpinit jdou čistí.

Najdou mě na podzim ... až opadá listí.

-

A byla shoda, vznikla nenávratná škoda

a taky příměří, než soud rozsudek mi vyměří.

Ty dál si budeš brát, z mých nekonečných ztrát.

-

Špatný ... je to špatný, započal proces neodvratný,

u nebeský brány vrátný, řekl mi: koukej zmizet za tmy.

-

Jsi jako ... tíha, bolest.

Krev z nezhojených ran.

Jsi jako ... oprávněný protest.

Co opět skončí neuznán.

-

Jsi ... stejně zbytečná.

Jako já vesměs bezcenný.

Krásná osmá statečná.

Když se houpu nad zemí.

-

A teď ... vane vítr z polí, vane vítr z luk

vtažen do soukolí, tvých osobních muk.

Nejvíc a nejlíp pošpinit jdou čistí.

Najdou mě na podzim ... až opadá listí.

-

Dál vane vítr z polí, ty na oko si smutná,

jsem oškubaný, holý a tobě je to putna.

Dál vane vítr z luk, to víte osud smolný

tobě je to prostě fuk, tobě je to volný.

-

LEŽ MÁ KRASNÉ NOHY (2019)

-

Někdy je zlá, jindy zas milosrdná.

Občas účelová, to když prostředky světí.

Zákeřná, hloupá, potopí tě, skoupá.

Bez rozdílu napadne dospělé, děti.

-

Lež, já se vrátím, všechny dluhy zaplatím.

Nejsem si jistý, můj trestní rejstřík je čistý.

Jakápak zadní vrátka, je to jen kamarádka.

-
Lžou ženy i muži, nevěrní i Ti co dluží.

Lžou děti i starci, obdarovaní i dárci.

Oškliví i krásní, slovy dávných básní.

Lžou tlustí i tencí, nepřátelé i milenci.

V zátiší tvé postele, lžou dívky prý nesmělé.

lžou na to vem jed, po milování ... i před.
-

Někdy je nutná, veselá i smutná.

Však mnohem častěji jen škodí.

Má základy vratký a nohy krátký.

Jenže leckomu se do krámu hodí.

-

Jen jsem podlehl trémě, chyba je ve mně.

Není nikdo třetí, na prvním místě jsou děti.

To je celej můj plat, je to jen kamarád.

-
Lžou chlapci i chlapi, když se chtěj napít.

Dívky i dámy, když chtěj se seznámit.

Lžou kluci i muži, když chtěj se družit.

Lžou slečny i ženy, když chtěj být chtěný.

V zátiší tvé postele, lžou dívky prý nesmělé.

lžou na to vem jed, po milování ... i před.

Autor: David Snítilý | sobota 26.1.2019 9:52 | karma článku: 17.64 | přečteno: 647x

Další články blogera

David Snítilý

Podzimní balada

Vdávala jsem se mladá, protože jsem musela. Byla jsem v očekávání, což doma nikdo nečekal. Rodiče se domnívali, že jsem slušná katolická dívka. Přišla jsem o věneček na vesnické tancovačce a pak plačce svěřila se sestře Kačce.

15.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 18.43 | Přečteno: 423 | Diskuse

David Snítilý

Drahá tma

Jenže láska je mocná čarodějka a Montekové a Kapuleti měli v porovnání se Skleničkovými a Korbelovými vřelé sousedské vztahy. Obzvláště poté, co Patrik podlehl Sářině půvabu a začal se s ní tajně scházet.

17.2.2024 v 8:30 | Karma článku: 16.75 | Přečteno: 469 | Diskuse

David Snítilý

Sexy seznamka pro zadané (Tvoje hvězda & Big Mig)

Laura utekla od despotického manžela ke kamarádce Markétě. Richard prosil, omlouval se, sliboval, vyhrožoval a nakonec poslal sms, že jestli se nevrátí, skočí pod vlak. Marky mu z Lauřina mobilu poslala odkaz na jízdní řád vlaků.

26.1.2024 v 15:50 | Karma článku: 19.92 | Přečteno: 480 | Diskuse

David Snítilý

... a co když to vzdám? (Bez dcerky neodejdu)

Mým prosbám, abychom navštívili poradnu či psychologa, se Tonda vždy vysmál s tím, že jediný blázen, co potřebuje lékařskou péči, jsem tu já. A zmínka o rozvodu ho v tu ránu rozpálila do běla a mně zčervenaly tváře. Nikoli studem.

13.1.2024 v 8:14 | Karma článku: 22.79 | Přečteno: 577 | Diskuse

Další články z rubriky Poezie a próza

Alena Bures

Recenze - Martina Boučková: Šílená babička

Rodiče si nevybereš. Ale to koneckonců ani děti. A mít mírně šílenou matku je někdy k vlastnímu zešílení, ale někdy....

28.3.2024 v 17:24 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 15 | Diskuse

Miroslav Pavlíček

O fotbalových legendách, paní Štěpánkové a pomíjivosti

Kdybych se narodil před sto lety... No, abych řekl pravdu, někdy mám pocit, že se tak opravdu stalo.

27.3.2024 v 12:58 | Karma článku: 14.19 | Přečteno: 193 | Diskuse

Iva Marková

Ženy

....................................................................................................

26.3.2024 v 22:53 | Karma článku: 9.52 | Přečteno: 197 | Diskuse

Marek Ryšánek

Způsobem bytí byl roven Bohu - Květná neděle.

Lidské dějiny jsou plné příkladů nejrůznějších vládců a vůdců. Ti ovládáni ctižádostí rozpoutávali války, štvali lidi proti sobě. Mysleli, že jim to přinese štěstí, věčnou slávu. Zůstali po nich statisíce, miliony mrtvých.

26.3.2024 v 20:23 | Karma článku: 4.94 | Přečteno: 128 | Diskuse

Jana Péťová

Fluktuace každodennosti

Fluktuace každodennosti - Proměnlivost. Nepředvídatelnost. Dynamika. Rozmanitost. Odlesky radosti překvapení a lásky. Nástrahy a výzvy.

26.3.2024 v 11:08 | Karma článku: 11.09 | Přečteno: 190 | Diskuse
Počet článků 178 Celková karma 18.37 Průměrná čtenost 659

Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...