David Snítilý

Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.

David Snítilý

Kterak Čoudek spustil výčitek lavinu, když staral se o rodinu

„V rachotě se moc nepředřeš, co?“ řepil se Čárlí. „Máma měla těžkej porod a já se narodil unavenej,“ bědoval Čoudek, „navíc mám malej peníz."„Tím nikoho nedojmeš, že máš malé přirození,“ dobíral si ho Čárlí, byť mu byl sympatický.

21.1.2023 v 8:20 | Karma: 22,01 | Přečteno: 493x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Kterak Čoudek nebral ohledy a měl koitus, aby zaplatil sestře školní potřeby

„Já ti vážně nezahýbám, cizí štěrbinku jsem neviděl, jak je rok dlouhej,“ dušoval se Čoudek. „Ale my spolu chodíme dva roky,“ připomněla mu drobnou nesrovnalost Martina. „Já byl v matematice vždycky slabej,“ krčil rameny Čoudek.

30.12.2022 v 8:45 | Karma: 22,33 | Přečteno: 798x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Kterak Čoudek poznal rodiče své vyholené

Když se Martina s tátou vrátili do kuchyně, uzřeli Čoudka, jak se vyklání z okna v šestém patře s hrncem a utěrkou. „Prosím tě, co zas blbneš?“ žasla Martina. „Řekla jsem mu, ať ten hrnec pořádně otře zvenku," vysvětila jí máma.

1.5.2021 v 9:12 | Karma: 23,93 | Přečteno: 706x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Kterak Čoudkův pták Ohnivák o pírka přišel

„Všichni snědí sousedi mi už tři dny neodpovídají na pozdrav,“ postěžoval si Čoudek na Romy. „A ty se divíš?" žasla Martina, „v neděli jsi ve dvě v noci vzbudil celej barák a pak si jim na chodbě zpíval, černé oči jděte spát.“

18.4.2021 v 9:40 | Karma: 23,09 | Přečteno: 610x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Kterak Čoudek přičichl k monogamii

„Chceš mi říct, že bys přičichl k monogamii?“ žasla dívka. Čoudek zvedl hlavu z jejího klína, „pokud je monogamie až takhle lákavá, tak jsem pro všema deseti.“ Ačkoli nelhal, na důkaz svých slov použil jen dva prsty a jazyk.

27.3.2021 v 9:18 | Karma: 20,37 | Přečteno: 576x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Kterak Moby díky Čoudkovi poznal dívku v rouše Evině

„Taky jsem oholenej,“ připomněl se Čoudek. „A kde, prosím tě?“ tápala Vanda. „Shodil jsem ty šediny tam dole,“ ukázal na rozkrok. „A proč?" divila se i Eva. „Teď vypadá větší a mladší,“ nahodil Čoudek udičku a Vanda se chytla.

5.3.2021 v 15:58 | Karma: 22,57 | Přečteno: 709x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Kterak Čoudek vytřel zrak pochybovačům a Červ přitom oslepl 2 (dokončení)

Těsně před setměním stanuli konečně na vrcholu. „Jakej je odsud výhled?“ zajímalo Červa. „Buď rád, že jsi slepej, není nic vidět,“ utěšoval ho Čoudek, i když to nebyla úplně pravda. Pod nimi zela hluboká propast skal, sněhu a ledu.

16.1.2021 v 17:00 | Karma: 21,21 | Přečteno: 408x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Kterak Čoudek vytřel zrak pochybovačům a Červ přitom oslepl

Čoudek s Červem si usmysleli, že podniknou zimní výstup na Gerlachovský štít. Na schůzi horolezeckého oddílu se jim ti staří, zkušení horolezci vysmáli. Když dvě hodiny před odjezdem zjistili, že nemají stan, stáli před dilematem.

15.1.2021 v 16:33 | Karma: 21,88 | Přečteno: 675x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Kterak Čoudek dealoval novou a ještě účinnější viagru

Vrána nemohl najít klíče. Když je našel, spadly mu na zem a pak se pro změnu nemohl trefit do klíčové dírky. Čoudek se zajíkal smíchy. „Čemu se směješ, ty vole?“ Tázal se přátelsky proto Čoudek po pravdě odpověděl, „Vám, vy vole.“

18.12.2020 v 16:14 | Karma: 20,85 | Přečteno: 505x | Diskuse| Poezie a próza