David Snítilý

Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.

David Snítilý

Velká sázka o malou svatbu - část třetí (povídka)

„Neměl jsi obavy, že nebude souhlasit?“ ptali se mě, když se dozvěděli, že (a hlavně jak) jsem se oženil. „Ne,“ prohlašoval jsem s hraným sebevědomím, „musela přece ocenit, jakej jsem charakter ... nabídl jsem sňatek svobodný matce.

30.12.2018 v 10:41 | Karma: 18,28 | Přečteno: 478x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Velká sázka o malou svatbu - část druhá (povídka)

Paní matrikářka přimhouřila obě oči, „svatba kdy nevěsta neví, že se bude vdávat, tak tohle jsme tady vážně ještě neměli,“ a připojila varování, „ale jestli nebude souhlasit, stejně budete muset zaplatit poplatek tisíc korun.

28.12.2018 v 14:16 | Karma: 18,32 | Přečteno: 524x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Velká sázka o malou svatbu (povídka)

Stejně jako mnoho jiných mužů i já byl nucen se oženit. Prohrál jsem sázku s kamarádem. Před přítelkyní jsem to tajil 2 roky. Že z ní bude počestná paní zjistila, až když stála před oddávajícím úředníkem na Králickém Sněžníku.

26.12.2018 v 16:14 | Karma: 20,65 | Přečteno: 664x | Diskuse| Poezie a próza