David Snítilý

Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.

David Snítilý

Máš její oči ... & Chtění

Máš její půvab, šarm i hlas, slabost pro kluky nesmělý, v tvých očích zrcadlí se čas, který vaše světy rozdělil. Máš její oči, úsměv, vlasy i ve tvářích dolíčky, bavíš se a žízeň hasíš, zatímco já v šeru u svíčky. Čekám ...

6.8.2023 v 9:50 | Karma: 16,25 | Přečteno: 340x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Plaváček - Modlitba beznaboha

Na samotě Vysočiny lišky dávají dobrou noc. Stromy vrhají dlouhé stíny, nedovoláš se o pomoc. Modlitba za malou Janu, ať Plaváček na mysli neklesá, za čápa ba i za vránu, co před lety ji přinesla. Modlitba beznaboha, slova strohá

7.6.2023 v 16:00 | Karma: 15,54 | Přečteno: 344x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Cesta do zapomnění (Maluj ze snů obrázky)

Podrážky bot jsou obalený bahnem cest, otisky v hlíně prozradí směr. Přijde mi vhod, že nemůžu už víc se splést, při vší té špíně, já hrál jsem fér.

7.5.2023 v 8:30 | Karma: 16,49 | Přečteno: 386x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Díra v duši

Mlčíš, snad došla slova a nebo je to prostě jednodušší. Co odhalit a co schovat? Spíš tělo nežli malou díru v duši. Noc plná vášně poháněná chtíčem nebo pocitem samoty? Jsem šťastný, ač jsem zničen, pohoršený z vlastní nahoty.

12.2.2023 v 9:09 | Karma: 18,69 | Přečteno: 368x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Ztraceno v překladu

Znám mnoho různých případů, kdy jistá slova vyslovená, ztratila se někde v překladu. Mluví jinou řečí muž a žena. Znáš spousty dobrých vztahů, co nejsou, co bývaly včera. Vystřelí tě na hvězdnou dráhu, při pádu houstne atmosféra.

3.12.2022 v 8:34 | Karma: 17,32 | Přečteno: 404x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Je mi líto, ale litovat tě nebudu

Když přiblíží se křižovatka, rychle zahneš, měníš směr. Vtipný jsi jak text od Ivana Mládka, prej milovník amatér. Společný účet zeje prázdnotou, veškerý love vložený. To tušení hraničí s jistotou, jsi jak ten Viktor Kožený.

3.11.2022 v 21:14 | Karma: 19,34 | Přečteno: 679x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Závist křídel bělásků

Jak vlastně voní a jak chutná? Poznal jsem vloni, když byla smutná. Má mnoho podob, tolik tváří. Někdo ji hýčká, jiný naopak zmaří. Poznal jsem ji jen jednou a nikdy víc. I křídla bělásků závistí blednou, že můžu říct ...

14.8.2022 v 8:14 | Karma: 17,53 | Přečteno: 273x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Právě včas

Ty jsi úsvit, žár a plamen, neomylná střelka kompasu. Sejmeš tíhu z jeho ramen, smutku jenom do času. Ty jsi lék na krev a slzy, naděje a nový srdce hlas. Nejdeš pozdě ani brzy, věř mi, jsi tu právě včas.

20.6.2022 v 13:10 | Karma: 16,91 | Přečteno: 355x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Nejistá přítelkyně

Přítelkyně plná smutku, dobrého srdce, laskavých skutků.Řeknu ti to jenom jednou a pak to dvakrát zopakuji.Jiné krásky vedle tebe blednou, rozpačitě přešlapují.A přece zase hledáš chyby, u sebe ty bláznivá, že prý ti něco chybí ..

21.5.2022 v 8:44 | Karma: 23,55 | Přečteno: 579x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Komu zvoní hrana (rozkazy psané azbukou)

Komu zvoní hrana, teď když je únor bílý? To není hrozba planá, jedná z pozice síly. Nocí i dnem rudá krev barví zem. Bývalý bratr je dnes nepřítelem. Proč stoupá dým nad městem tvým? Malý národ čelí velkým protivenstvím.

20.3.2022 v 7:55 | Karma: 18,62 | Přečteno: 462x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Bolestivé mlčení

Je ticho bolestivý, tak jako v kostele. Hlas, slova písně tklivý vnímám z tvé postele. Jsem to já? K nepoznání, dnes všechno pomíjí. Když prsty, levou dlaní přejíždím po šíji. Té, která nezná jméno, změněn je adresát. Vrať se ...

6.3.2022 v 8:30 | Karma: 16,11 | Přečteno: 301x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

... a právě to mě láká

Znáš velkou spoustu vášní, co doposud jsem nepoznal. Jsi záhadná a zvláštní, temná jak doživotní kriminál. A právě to mě láká, opojný pocit, že nemám na výběr. Ten okamžik, kdy se z diváka stává se závislý voayer.

14.1.2022 v 17:00 | Karma: 17,97 | Přečteno: 460x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Masová vražedkyně - Milostná balada č.2

Masová vražedkyně narodila se ve Zlíně. Taťka ji choval na klíně, než byla těžká jako svi...dýně. Volný čas trávila v kině, nikoli na trampolíně či kladině. Zavile se vyhýbala zelenině, přednost dávala vepřovým řízkům, uzenině.

20.11.2021 v 13:55 | Karma: 16,58 | Přečteno: 330x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Máš rozkoš danou v genech

Každá z nich je zvláštní, něčím mu byla drahá, dvě už dávno oddaly se vášni, ta třetí stále váhá. Máš rozkoš danou v genech, často říkala ti máti, tak prosím zahálet ji nenech, hloupej kdo za ni platí.

17.9.2021 v 8:38 | Karma: 16,36 | Přečteno: 399x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Poslední tango

A pak se svlékla, ona i krize vleklá dosáhly vrcholu, od mlčení přešla k hovoru. Je narozená ve znamení Váhy. Obyčejná žena z Berouna u Prahy. Možná je naivní, když důvěru a rozkoš skýtá. Intimita anonymní, identita skrytá.

22.5.2021 v 8:50 | Karma: 20,95 | Přečteno: 571x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Vítr ze severu

Do zad vane vítr ze severu, ten je krutý jako moje milá. Neuspěla v zkoušce charakteru, holčička se pěkně vybarvila. Nabrnkla si bohatýho týpka, s jejím tělem to není žádná věda. Po lepším zrní prahnoucí pipka a vyžilej, obstarožní děda.

3.4.2021 v 17:09 | Karma: 16,77 | Přečteno: 392x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Jiná žena na svatýho Valentýna

Pozdravuji Jitku, Blanku, Lucku, Kláru taky Hanku. Všechny lásky, holky zlatý, vždyť jsme lidi nejsme svatý. Na svatýho Valentýna.

14.2.2021 v 8:58 | Karma: 16,82 | Přečteno: 352x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Cti otce svého ...

Z tmavého průchodu čpí špína, zápach. Sto důvodu k odchodu cítím teď v patách. Přesto touha je ve mně, vlézt do díry krysí, vždyť v tomhle domě bydlel jsem kdysi.

22.1.2021 v 16:55 | Karma: 15,78 | Přečteno: 363x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Není tak zlá ...

Smyla si z tváře všechny hříchy a mně zbyl jen povzdech tichý. Není tak zlá, jak se praví v legendách. A přece likviduje zdraví a nahání strach. Svlékla šat, oděna jen do své nahoty. Soudce i kat, s rozsudkem dělá drahoty.

2.1.2021 v 17:14 | Karma: 14,36 | Přečteno: 446x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Žena vamp

Odlesky lamp do tmy pochmurně svítí. Jsi žena vamp a já jsem v síti ze tvých intrik, pomluv upředené, uvíznul, sežehnut od plamene ... vášně.

13.11.2020 v 16:41 | Karma: 12,95 | Přečteno: 322x | Diskuse| Poezie a próza