Zbytky tváře

David Snítilý

Z baseballové praxe. Zbytky tváře 8

„Bavíš se o tom s Jardou?“ „O čem?“ „O tom,“ naznačila soulož pomocí prstů. „Jo, o tom,“ mohl jsem si hlavu ukroutit, „absolutně ne!“ „Ale já vás slyšela!“ „To není možný, my se bavíme o muzice nebo o sportu, hlavně o baseballu."

26.4.2019 v 10:22 | Karma článku: 11.94 | Přečteno: 257 | Diskuse

David Snítilý

Zbytky tváře 7

„Iveto, nevadí tvému příteli, že se takhle ukazuješ před objektivem fotoaparátu?“ „A co je na tom špatného?“ „No nic, já jen, že pak kdejakej puberťák může nad tou fotkou onanovat a ...“ „Cože?" vykřikla, "tohle snad nikdo nedělá?"

20.4.2019 v 11:20 | Karma článku: 13.34 | Přečteno: 432 | Diskuse

David Snítilý

Dívka ve křoví. Zbytky tváře 6

Po pátém pivu: jestliže jsou to baby, kdo rozhodují – s tímhle joudou (ne) budu chodit (spát), musíme je přesvědčit, že naše volba je jejich volbou. Lovec když loví, tak o kořist na oko nejeví zájem.

23.3.2019 v 8:39 | Karma článku: 10.74 | Přečteno: 255 | Diskuse

David Snítilý

Ze zásahů Městské policie. Zbytky tváře 5

„Vy jste mi nedal občanský průkaz!“ spustil policista. „Ano.“ „Co ano?“ „Totiž ne.“ „Tak co bude s tou občankou?“ zakřičel. „Já ji, prosím pěkně, nemám,“ vysvětloval dotčeně Jarouš. „Jak nemám?“ „Já jsem nevěděl, že ji budu potřebovat."

9.3.2019 v 9:21 | Karma článku: 13.04 | Přečteno: 662 | Diskuse

David Snítilý

Smrt je luxus, který si nemohu dovolit. Zbytky tváře 4

„Nechceš si to rozdat?“ zeptala se zničehonic. „Ani tě neznám a nemám kondom,“ namítl jsem. „A co má bejt,“ odpověděla. „Co když tě zbouchnu,“ vedl jsem si svou. „To je snad můj problém, ne?“ divila se, jak může bejt někdo tak blbej?

24.2.2019 v 9:19 | Karma článku: 14.48 | Přečteno: 713 | Diskuse

David Snítilý

A co ženy Čárlí ? Zbytky tváře 3

Po Martě přišly další lásky, omyly a zklamání. Bohužel překonat ten měsíc se mi dlouho nedařilo! Co se týká ženských, byl jsem prostě ňouma. No, a když už jsem to nakousl, vím, že samochvála smrdí,ale zůstal jsem jim dodnes.

17.2.2019 v 8:38 | Karma článku: 12.76 | Přečteno: 319 | Diskuse

David Snítilý

Zbytky tváře 2

Jak se z Karla stal Čárlí, proč mu nezavolal David Koller a tajemství rukopisu Sněhurky v hadřících od Karla Kryla. Plus slzy & popel při rozloučení s Amerikou.

5.1.2019 v 23:07 | Karma článku: 13.13 | Přečteno: 268 | Diskuse

David Snítilý

Zbytky tváře 1

Nejhezčí vzpomínky na nejhorší léta mého života aneb návod Jak snadno padnout až na dno. Sepsáno Březen 2000 – Únor 2001. A začneme hezky od konce ...

2.1.2019 v 0:27 | Karma článku: 11.84 | Přečteno: 443 | Diskuse
Počet článků 178 Celková karma 18.37 Průměrná čtenost 659

Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.